באיזה גיל מומלץ להתחיל בהזרקות בוטוקס

המונח בוטוקס שגור בפי כל, אך המונח המדויק הוא בוטוליניום טוקסין. בטוקוס הוא אחד מהשמות המסחריים, אך הוא משווק בארץ גם תחת השם דיספורט וקסיאומין.

 כאשר שואלים באיזה גיל אפשר להתחיל בהזרקות בוטוקס, או באיזה גיל מומלץ להזריק בוטוקס – רבים חושבים שיש לעשות זה כאשר מופיעים הקמטים, אך האמת שכדאי להקדים ולמנוע את הקמטים. 

קמטי ההבעה, כמו אלו שלצד העיניים ומעל הגבות יכולים להופיע אצל כל אחד ואחת מכם בגילאים שונים. הרגלי החיים, כמו עישון ותזונה, לצד הגנטיקה יכולים להשפיע ולגרום לקמטים להופיע אצל חלקנו בסביבות גיל 30 ואצל אחרים בסביבות גיל 40. 

קמטי הבעה הם קמטים הנוצרים כתוצאה מהתזוזה של שרירי הפנים. הבוטוקס מסייע לנו להתמודד עם קמטי ההבעה בכך שהוא חוסם את הגירוי העצבי המגיע לשריר. בכך הוא מונע את תזוזת השריר ומפחית את היווצרות קמטי ההבעה. השפעתו של הבוטוקס מתחילה לאחר מספר ימים. הבוטוקס הוא חומר הנספג באטיות, כלומר השפעתו נמשכת כ 4-6 חודשים ולאחר מכן יש לחזור ולבצע את ההזרקה. תדירות הצורך בהזרקות עשויה לפחות לאורך זמן. 

 

באיזה גיל מומלץ להתחיל בהזרקות בוטוקס

 

אנו רוצים לגלגל את השאלה אליכם. מהי בעצם המטרה של הזרקות בוטוקס? הזרקות הבוטוקס מיועדות לצורך העלמת קמטי הבעה על עור הפנים. אך מדוע עלינו לחכות להופעת הקמטים, אם נוכל למנוע אותם?

ניתן להזריק בוטוקס בכל גיל, ובדרך כלל מזריקים אותו החל מגיל 18. מומלץ להתחיל בזריקות הבוטוקס כאשר מופיעים הסימנים הראשונים של קמטים; דבר המתרחש אצל כל אחד בגיל שונה. ישנם אנשים אצלם מופיעים סימני ההבעה בגיל 20, אצל אחרים בגיל 40. ואצל רוב האוכלוסייה זה פחות או יותר באמצע. 

אם אתם בגילאי העשרים, רוב הסיכויים שיש לכם עור צעיר ובריא ואינכם נזקקים לטיפולי בוטוקס. אך מצד שני צעירים מרבים להיחשף לשמש והדבר משפיע על העור וגורם לקמטים. 

אצל רוב האנשים השינויים בעור מתחילים בגילאי 30. הקמטים יכולים להיות זעירים וכמעט בלתי נראים, אך זהו הזמן לבצע הזרקות בוטוקס על מנת לשמר את מראה העור הצעיר. 

בסביבות גיל 40 ישנם שינויים גדולים יותר בעור הפנים. הקמטים הופכים למודגשים יותר ומראה הפנים הופך להיות עייף. זהו הזמן לביצוע הזרקות בוטוקס לצורך החזרת המראה הצעיר ולמניעתם של קמטים נוספים.

ככל שאנו מתבגרים ומגיעים לגיל השישים, כך גם העור משתנה ומאבד מגמישותו. הקמטים הופכים להיות בולטים יותר ומעניקים לנו מראה מבוגר. בגילאים אלו העור משתנה והזרקות הבוטוקס לבדן אינן מספיקות. הן מסייעות בהצערת עור הפנים, אך בדרך כלל נדרשים טיפולים נוספים כמו מילוי נפח באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית וטיפולים אחרים. 

השאיפה לשמור על מראה עור צעיר ובריא היא דבר מובן. כאשר אנו מרגישים צעירים, מגיע לנו גם להיראות צעירים. מסיבות אלו נשים וגברים פונים להזרקות הבוטוקס אשר זוכות לפופולריות רבה, בארץ ובעולם. 

חושבים על התחלת טיפול בבוטוקס? בואו להתייעץ איתנו בLUV 

אוהבים את המאמר הזה?

שתף בפייסבוק
שתף בטוויטר
שתפו בלינקדאין
שתפו בפינטרסט

השאר תגובה

איך נוכל לעזור?